Üzemeltető: Blogger.

Don’t Touch Me! (iKON) || Bevezető

by - 18:12

Don’t Touch Me

iKON


Ismertető


 Van az az érzés, amikor az ember gyűlöli, ha hozzáérnek. Egyszerűen kirázza a hideg az illetőt, amikor bármiféle testi kontextust kell létesíteni másokkal, legyen az kedvelt, vagy ismeretlen személy.
 Ezzel a habitussal kel és fekszik, eszik és mozog Koo JunHoe, a magabiztos tinédzser, aki gyűlöli, ha hozzáérnek. Viszont annak ellenére, hogy a kamasz nyíltan a legantiszociálisabb érintkezés szempontjából a gimnáziumban, mélyen legbelül, egy normális tizenéves ő is. Pontosan ezért dobban meg a szíve, amikor egyre közelebb kerül egy bizonyos illetőhöz…

Műfaj: Fluff, vagy valami olyasmi
Szereplők: JunHoe, HanBin (B.I), Jinhwan, és említés szintjén a többi iKON tag
Páros: Az maradjon meglepetés ;)
Korhatár: 12+
Figyelmeztetések: trágár beszéd, homoszexuális tartalom, fiú x fiú szerelem,
Szemszög: E/3
Megjegyzés: A történet nem lesz hosszú, maximum 3-4 fejezet, s mindegyiknek más-más címe lesz, és a párosok is eszerint fognak változni.

Jó olvasást mindenkinek! ^^


Noel


You May Also Like

4 megjegyzés

  1. Sziaaaa :D
    Ideje volt, hogy újra írjak valamit, de még nem hoztam be a lemaradásaimat és nem akarnék hónapokkal ezelőtti fejezetekhez írni XD Szóóóval megörültem és ááááááá iKOOOOOOOOOON. Jippijájéé A leírás alapján .... Hm.. Jó.. Jó.. NAGYON JÓ. Tehát nagyon jónak ígérkezik és wááá . Várom vároom várom. Most ennek örömére eldúdoltam a london bridge is falling down-t valami olyasmi szöveggel, hogy "jajj de várom már ezt a fanfit, ezt a fanfit, ezt a fanfit" XD Túl sok Kuroshitsujit néztem, bevallom :,D ^.^ Mivel Junhoe lesz a főszereplő, ezért nem hinném, hogy ebből Binhwan lesz, ami a kedvenc párosom :( De amíg te írod, rossz nem lehet :))
    Lucy :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^
      Nyugodtan írhatnál hónapokkal ezelőtti fejezetekhez is, azokra is szoktam válaszolni, igaz után ki kell jönnöm a sokkból, hogy valaki olvas tőlem valami régit is XD Igen, iKON ^^ Nagyon megszerettem ezeket a kis tündérbogyókat, durván felborították most a bias listámat :D Örülök, hogy ennyiből leszűrted, hogy jó :D Bevallom, a Binhwan nekem egy furcsa páros, legalábbis én nem shippelem őket :D Megértem azokat, akik igen, elvégre az iKON-ban mindenkit lehet mindenkivel :D Én nagyon Double B és Junhwan párti vagyok, de a JunBin-t is szeretem ^^ (Ha már így róluk van szó :3 ).
      Köszönöm szépen, hogy írtál, hamarosan meg is érkezem az első fejezettel ^^
      Noel ♥

      Törlés
  2. Na jóó, csak nem bírtam ki, hogy ne nyissam meg, és mivel ma pont fogszabályzáson voltam, és várnom kellett kb. egy órát, mire bejutottam, volt időm, hogy ezzel a néhány sorral kiszúrjam a szemem XDDD

    De ahh *-* Úgy bírom, hogy szegény Junhoe a ficikben mindig ilyen kis visszahúzódó gyereknek van beállítva>< Hát nagyon kíváncsi leszek, hogy mit hozol ki a történetből, bízok benne, hogy érdekesen fogod tálalni, mert én nem vagyok nagy híve a fluffoknak, de a te íráskészségedet ismerve biztos le fog kötni :3 ((arról nem is beszélve, hogy ikon buzi vagyok, és ezekről a tündérekről bármit elolvasnékXDde persze a te sztorid nem ilyen akármilyen érted ugye;;)) Párosok szempontjából pedig bármi/bárki jöhet, nem válogatok XD

    Szóval, nagyon várom már az első fejezetet, és így zárójelben szurkolok, hogy a NamJinKookból is várható lesz folytatás a közel jövőben ;D De addig is pihend ki magad rendesen, én pedig tovább várok a rendelőben :'D
    Puszillak te drága♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de örülök most neked, éppen ezekben a percekben készültem kiposztolni az első részt XDD De akkor ez csúszik addig, amíg válaszolok neked ^^ Fogszabályzód lesz? Az szívás. Én 3 év után szabadultam meg az enyémtől XD

      Ohohh, JunHoe itt egyáltalán nem lesz visszahúzódó, de majd úgyis meglátod ;) Igazából ezt csak azért nevezem fluffnak, mert más műfajba nem tudom bekategorizálni XD Nem vagyok fluff párti, ez sem lesz annyira az, de azért lesznek benne aranyos részek. De inkább humorosabb slice of life, vagy valami hasonló lesz :D Remélem majd élvezni fogod ^^ (persze, hogy értem ^^ amúgy én is szerelmes vagyok az ikonba, szóval mostanában szerintem lehet majd arra számítani, hogy sok-sok aprócska ikon novellával boldogítom majd a népet XD). Itt érdekes lesz ez a párosítás dolog, de majd meglátod ;)

      NEMSOKÁRA AZT IS FOLYTATOM XDD Csak ott számomra nehezen fogalmazható jeleneteket kell majd írnom, és ahhoz muszáj erőt gyűjtenem :D Én pihenek, te pedig nemsokára kapod az első fejezetet ^^
      Csókollak
      Noel ♥

      Törlés